WERSJA MIEJSKA (city)
Jedno z najlepszych rozwiązań na rynku niskopodłogowego transportu publicznego, który przeznaczony jest przede wszystkim dla ruchu miejskiego. Obniżona podłoga pomiędzy przednimi i środkowymi drzwiami zapewnia w tej wersji łatwy dostęp pasażerom.
Dostępność – niska podłoga pomiędzy przednimi i tylnymi drzwiami umożliwia łatwy dostęp dla wszystkich pasażerów, możliwość wyposażenia w podjazd ręczny lub elektryczny oraz wydzielone miejsce dla osób niepełnosprawnych fizycznie
Inteligentna konstrukcja – niezwykle wyrafinowana konstrukcja tego pojazdu polega głównie na tym, że w obszarze dachu znajdują się opatentowane zintegrowane zbiorniki na sprężony gaz ziemny. Dzięki tej kompaktowej konstrukcji nowemu modelowi Crossway Low Entry Natural Power udało się osiągnąć najlepszą w swojej klasie wysokość pojazdu , a dzięki nisko położonemu środkowi ciężkości zagwarantowana jest maksymalna stabilność na drodze
Wszechstronność - cztery długości (10,8 m - 12 m - 13 m - 14,5 m), szeroka gama konfiguracji siedzeń, różnorodna oferta różnych modeli
Mechanizm napędowy bazujący na sprawdzonym pojeździe Crossway ze zwykłą podłogą umożliwia szybką i ekonomiczną jazdę po ekspresowych drogach międzymiastowych oraz w mieście.
Wyjątkowa obsługa
Crossway Low Entry oferuje najlepszy promień skrętu w swojej klasie. W wersji trzyosiowej długość całkowita wzrasta do 14,5 m, ale cała sterowność (promień skrętu) wersji 13 m zostaje zachowana dzięki trzeciej osi ze zintegrowanym elektrohydraulicznym układem kierowniczym, co zapewnia doskonałą kontrolę nad pojazdem i niskie zużycie opon w trybie w pełni automatycznym. Oś jest aktywnie sterowana podczas jazdy do przodu i do tyłu, w niskim i średnim zakresie prędkości. Przy wyższych prędkościach trzecia oś blokuje się w linii prostej, co poprawia stabilność jazdy przy każdej prędkości w połączeniu z doskonałą zwrotnością.
WERSJA LINIOWA (line)
Idealny wybór do przewozu osób na krótkich i średnich dystansach, charakteryzujący się niskim zużyciem paliwa, dłuższymi okresami międzyobsługowymi oraz przestrzenią dla kierowcy spełniającą najsurowsze standardy ergonomii. Wszystko to w całkowicie bezpiecznym i komfortowym środowisku.
Dostępność – niska podłoga pomiędzy przednimi i tylnymi drzwiami umożliwia łatwy dostęp dla wszystkich pasażerów, możliwość wyposażenia w podjazd ręczny lub elektryczny oraz wydzielone miejsce dla osób niepełnosprawnych fizycznie
Inteligentna konstrukcja – niezwykle wyrafinowana konstrukcja tego pojazdu polega głównie na tym, że w obszarze dachu znajdują się opatentowane zintegrowane zbiorniki na sprężony gaz ziemny. Dzięki tej kompaktowej konstrukcji nowemu modelowi Crossway Low Entry Natural Power udało się osiągnąć najlepszą w swojej klasie wysokość pojazdu , a dzięki nisko położonemu środkowi ciężkości zagwarantowana jest maksymalna stabilność na drodze
Wszechstronność - cztery długości (10,8 m - 12 m - 13 m - 14,5 m), szeroka gama konfiguracji siedzeń, różnorodna oferta różnych modeli
Mechanizm napędowy bazujący na sprawdzonym pojeździe Crossway ze zwykłą podłogą umożliwia szybką i ekonomiczną jazdę po ekspresowych drogach międzymiastowych oraz w mieście.
Wyjątkowa obsługa
Crossway Low Entry oferuje najlepszy promień skrętu w swojej klasie. W wersji trzyosiowej długość całkowita wzrasta do 14,5 m, ale cała sterowność (promień skrętu) wersji 13 m zostaje zachowana dzięki trzeciej osi ze zintegrowanym elektrohydraulicznym układem kierowniczym, co zapewnia doskonałą kontrolę nad pojazdem i niskie zużycie opon w trybie w pełni automatycznym. Oś jest aktywnie sterowana podczas jazdy do przodu i do tyłu, w niskim i średnim zakresie prędkości. Przy wyższych prędkościach trzecia oś blokuje się w linii prostej, co poprawia stabilność jazdy przy każdej prędkości w połączeniu z doskonałą zwrotnością.